Träning 1.0

Löpning: 5km

Tog på mig löparskorna ikväll igen, så skönt.
Bra musik i öronen, fint väder och bara springa.
Springa ifrån allt jobbigt och ont..
Var så otroligt skönt att känna hur kroppen nästan värker av ansträngning.
Imorgon ska jag inte springa, då blir det armhävningar, sittupps och benböj.
Ska ta och införskaffa ett "gummiband" som man kan använda när man tränar.
För nu jävlar ska kilona bort!
Ställde mig på vågen idag, 47,6 istället för 47,8 som den visade igår och det var så oerhört lättande att se, för även om skillnaden var extremt liten så fanns den där.
Precis vad jag behövde se.
Nu ska jag unna mig någonting, inte mat.
Vatten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0