Sån är hon ibland..

Det är jag.. destruktiv i alla anseenden är nog en bra beskrivning av mig.
Som nu tex. Jag har träffat någon helt underbar och fantastiskt men jag kan liksom inte riktigt nöjja mig och vara tillfredsställd, istället är jag ständigt på jakt och det sjuka i det hela är att trots att jakten gör mig väldigt destruktiv klarar jag mig inte riktigt utan den heller.
För såfort det blir lätt (och jag borde må bra) blir jag uttråkad, ointresserad och känner mig rastlös. Istället för som normala människor bli lycklig och känna mig nöjd och bara vara lycklig.
Jag kommer bli lycklig med honom, bara jag får göra det jag måste få göra först. Så känns de.
Några av dem sakern är att ligga runt lite först. Ja att ha sex med lite randoms är vad jag behöver.
Låter säkert helt jävla sjukt men som sagt Shi är sjuk i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0