Hold my hand.

Vissa dagar kan jag knappt lita på mig själv.
Jag vet inte alls vad jag vill, vart jag vill eller med vem jag vill.
Det känns som att jag skulle behöva strukturera upp mitt liv, få lite ordning och reda.
Ta reda på vad jag vill i framtiden, sätta upp mina egna mål och sen bara vandra.
Men först måste jag hitta mig själv, hitta vad jag vill och det är inte det lättaste.
Önskar att allting vore så otroligt mycket lättare. Jag önskar att jag inte slogs med vikten varje dag men det är liksom försent nu känns det som. Jag vill bli fri den här ständiga kampen, samtidigt som jag absolut inte vill bli fet och äcklig. Någonstans vill jag ha bådeoch samtidigt.
Jag vill vara smal och snygg men utan äs.
Är det en möjlighet?
Måste man verkligen bli fet, för att bli frisk?
Kan jag vara smal och lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0