Aldrig har viljan varit så låg.

Som den är nu. 
Stod på vågen igår, den jävlen visade 47,8 och jag trodde att jag skulle dö av ångest.
47,8 vad hände?! Jag var nere på 41,2! Köpte till och med ett graviditets test idag bara för att utesluta att jag inte blivit gravid och att viktökningen berodde på det. Men så var ju inte fallet och det var skönt, för då har jag haft en abort att se fram emot också..
MEN vad här hänt liksom, vad gör jag för fel? VARFÖR blir jag så satans fet?!
Förmodligen är det för att jag inte alls mått bra, då tröstäter jag massa skit och rör mig för lite.
Och rör man sig inte och äter en massa, ja då blir man fet.
/ vänliga hälsningar fet och olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0